BESTILL TIME

På bakgrunn av endringer i pris fra våre leverandører, valutakurser, råvarepriser og en generell kostnadsøkning på andre innsatsfaktorer, vil vi justere våre priser fra 1. Januar 2024. Prisene vil være oppdatert i vår hjemmeside, nettbutikk og kassasystem fra 1. januar 2024.


Avbestilling:

Avbestilling eller flytting av timen må skje senest 24t før avtalen. Dersom du har time hos oss på mandag, må avbestillingen skje senest fredagen før. Vi tar dessverre ikke ansvar for kunden eller kundens sitt barn sykdom. Dette gjelder også Covid. Ubenyttede timer vil bli 100% fakturert. Vi sender faktura / vippsoppkrav til kunder som ikke møter opp. Dette gjør vi fordi det er tapt inntekt for oss som har satt av tid til deg. Vi mottar dessverre ikke avbestillinger på chat eller via sosiale medier (Facebook, Instagram, Google)


Reklamasjon:

Alle kunder har reklamasjonsrett på negler inntil 5 dager etter utført behandling så lenge årsaken skyldes dårlig feste av produktet til negleplaten. Vi aksepterer ikke reklamasjoner dersom kunden selv har revet av produktet ellerskadet produktet på negleplaten. Reklamasjonsretten gjelder ikke ved feil valg av farge, pynt eller design. Skjer det noe i senere tidsrom kan det skyldes andre årsaker og det vil ikke bli vurdert som reklamasjon. Ta likevel kontakt med salongen for konsultasjon og eventuelt reparasjon.


Viktig i forhold til negler:

I salongen vår etterfyller vi ikke negler etter andre stylister. Har du negler fra en annen salong, fjernes dette helt før vi legger på nytt sett. Det vil si at du må bestille time til fjerning av gele negler / Gellakk Maniky først og time til nytt sett / Gellakk manikyr etter det. Etterfyll av gele negler må skje senest innen 4-5 uker fra din siste behandlingstime. Har det gått 6 uker eller mer må du bestille time for nytt sett.


Takk for forståelsen.